Fredag den 13:e

Godmorgon på er! Idag blir det hemfärd för mig men måste först göra massa saker :P Ska städa av lgh, gå över till emelie så jag kan ge henne ansvaret över mina bebisar hihi sen ska jag in till stan och fixa en sista present. Ibland är det riktigt jobbigt att köpa presenter tycker jag för det känns jämn som att man inte ger tillräckligt, som att man kunde gett ngt annat, ngt bättre, ngt roligare.... Men hoppas de blir glada iallafall. Får slå ihop födelsedagarna för jag har inte möjligheten att åka ner varje helg tyvärr...

Tror ni på oturen, att fredag den 13:e ska vara en otursdag? Det gör inte jag, hoppas inte det iallafall haha Peppar peppar ta i trä.

Nej nu ska jag göra nytta. Hörs när jag är hemma eller efter helgen! Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback