Hej jag lever!

Inte blivit mkt bloggande på senaste tiden för jag har haft annat för mig såsom skolan, sola och hänga med finfina vänner :)! igår så bestämde vi oss för att vi skulle spela brännboll och fotboll så vi körde i några timmar och hade skitkul! Dock så är det inte lika kul idag för jag och typ alla andra har så jävla ont i kroppen så att det känns som att man blivit överkörd av en långtradare eller ngt. Kan inte gå men kul hade vi :)! Men juste i måndags så blev vi förfrågade om vi skulle hänga med och spela paintboll och det gjorde vi. Dock så tittade jag och emelie bara på men emil och chanaka spelade och hade kul tydligen! :) Det var jag emelie och 15 araber typ ahaha. ;) Var lite rädd när man var där i skogen in the middle of nowhere. Kom hem vid 1 på natten och sen igår så var det bara att palla sig upp till skolan och ha heldag. Men ibland är livet gött, speciellt när det är fintfint väder och man kan sola och ha det gött :D

På återseende!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback