Hipp hipp hurra!

Idag fyller Rosi år, världens bästa fostermamma som stått vid min sida i många många år :)! Tyvärr så kan jag inte vara hemma och fira henne med alla andra i familjen utan nästa helg åker jag hem och firar alla som fyller år i maj!
Jag vill åka sjunga, äta tårta, äta god mat och fira födelsedagar som vi alltid gjort i alla år, men antar att man inte kan få eller göra allt som man önskar.

Ska ut och sola en sväng innan jobbet börjar vid halv 4 och sen jobb till kl 21.00 Hoppas jag får samma tur idag för igår gick det rätt så bra, i´m proud of myself :D

Ännu en gång, GRATTIS Rosi! :) Big love and many hugs! <3



lovelovelovelovelove!

Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Taaaaack lilla gumman:)Det blir en repris nästa helg, precis som vanligt :D. Men vad är det jag har på näsan ha ha.Älskar dig puss&kram


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback