Hmm, knäppa?

Jag och Emelie har kommit på att vi är väldigt lika men samtidigt väldigt olika. Båda har starka åsikter och när den andra tycker annorlunda så vill man gärna att den andra ska förstå att ens egna sätt är det rätta, man kan bli lite envist störd ibland haha. Men något som vi är överens om tror jag är att vi ska gifta oss men antingen en Polis, en brandman, snickare eller ambulanssjukvårdare. Och nått som vi oxå tycker är att små barnspappor och killar med hundar är lite såhär extra naaaw :P

Tror jag såg min blivande make idag men han försvann lika fort, då vi missade honom när han svängde av fel väg :S Emelie säger att han och barnet tillhörde henne men så anser jag är inte är hela sanningen! hihi

Kanske skulle jag sprungit fram kidnappat barnet och väntat på att han skulle springa efter mig? Låter det som en bra plan kanske?



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback