Hur kan man låta det gå så långt

Sitter och kollar på Biggest Loser medans vi väntar på att greys börjar emelie ligger och sover i min säng, hon måste ha vart trött och det är jag med så längtar tills sängen ikväll <3. Får tvinga Emelie att sova kvar, för det är ju alltid mysigare att sova bredvid ngn :) haha fast kanske inte på det sättet ;)

Iallafall ang biggest Loser, jag beundrar det programmet och att människor får chans att förändra sitt liv och sin livsstil men HUR kan man låta det gå så långt. Det är nog nått som jag aldrig kommer förstå. Hälsan framför allt tar ju stryk och det måste vara svårt att hitta kläder, skor, och allt annat sånt där som kommer till ens nackdelar när man är sådär pass överviktig. När man läser till ssk så börjar man se saker och människokroppen på ett helt annat sätt. Man blir så imponerad av hur vi och alla våra delar får oss att bli en person, en livs levande människa. Tar man bort någon del så slutar vi att fungera. Utan hjärta, hjärna osv så är vi inte vad som representerar en människa. Ganska facinerande right?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback