it´s never enough

Ibland känner man sig så hjälp och maktlös, känns som att vad man än säger eller gör så gör man det inte tillräckligt bra. Men säger inte de rätta orden, man gör inte de rätta sakerna eller man är inte på ett speciellt sätt. Jag vill finnas till för alla mina nära och kära, vill finnas till och stötta och visa att jag bryr mig men ibland känns det tufft när man måste dra hela lasset själv. Spelar ingen roll om man är i en familj, kompisföhållande eller ett kärleksförhållande. Det handlar om att ge och ta oavsett vad för om man hela tiden tar och tar så kommer man aldrig få något. Att vara en perfekt människa är nästintill omöjligt och att försöka är svårt det med. Alla människor har sina ups and down och det handlar om att ta vara på sina ups om man har väldigt många downs. Jag känner mig lite tom just nu, när det gäller allting. Vet inte varför utan det är väl något undermedvetet som ligger och knager. Känslan av att vara otillräcklig, det är nog det jobbigaste. Att försöka men inte räcka till...

Lyssna på den här låten :)!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback