Kvalitetstid

Ikväll är det jag och katterna. Emelie har sin vän från Gullspång på besök över helgen så jag får passa på att umgås med mig själv :P. Va lite rastlös förut så jag städade lägenheten, tog en lång dusch och pluggade pyttelite. Har ingen motivation till skolan och man hittar alltid ursäkter till att inte ta tag i skiten. När man måste plugga blir till och med städningen rolig, då är det illa hehe. Sitter och kollar på talang nu och funderar på vad jag kan äta. Det kurrar i magen men orkar inte laga någon direkt mat. Hmm i-landsproblem man har då. Åskade som tusan förut, trodde att tv, data och allt skulle slås ut men jag hade tur :)!

Ha en trevlig fredagskväll ni där ute i urskogarna :)


tröttmössan

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback