Man skulle va katt

Varför ska saker och ting i livet vara så komplicerade och jobbiga tex kärlek? Sitter och kollar på mina katter som ligger i sängen bredvid mig. Deras liv är så troligt enkelt. de visar kärlek genom att slicka varandra och sen busa och brottas och springa ikapp varandra runt runt tills den ena ger sig. Varför är det inte så med oss människor? Varför måste vi spela spel med varandra, lossas som att jag.bryr.mig.inte.fast.egentligen.gör.jag.det.men.jag.vill.spela.svår.för.då.tycker
.du.nog.om.mig.mer? wtf är det liksom, varför kan man inte spela raka kort och säga som man tycker och känner istl för att gå omvägar som är långa och helt onödiga. Nej jag säger nog det, man skulle va katt...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback