never ending story.

Vart en händelserik dag idag, mkt skratt mkt muppande och tyvärr inte allt för mkt plugg. Fast en del saker börja sitta nu så jag ska bara nöta och nöta de här dagarna som är kvar, eller jag menar imorgon. Sen på torsdag är det tenta och jag ser faktiskt på nått konstigt jävla vis fram emot den, ser fram emot att få den gjord så att man kan njuta och slippa oroa sig. Har inte blivit helt frisk än så jag kämpar mot bacillerna samtidigt som jag kämpar mot klockan som förmodan alltid går så himla fort när man väl behöver de där extra timmarna, att tex. plugga på. Får väl bli så att man får sitta uppe hela natten och traggla istl :P

Önskar att man kunde göra allting som man ville och att man kunde välja bort saker som inte är allt för kul. Skulle vilka åka hem nu i helgen, nästa och helgen därefter för alla eller 4 personer av 8 i min familj fyller år inom loppet av 3 veckor så det blir mkt födelsedagsfirande och tyvärr så har jag inte möjlighet att ta mig hem till alla helger pga skolan, katter och pengar. Så det blir mog att jag åker hem nästa helg och då stannar jag hela helgen :) har bett emelie att vara kattvakt så jag vet att de klarar sig!

nej nu ska jag plugga vidare och sen gå igenom alla frågorna. Sen ska jag göra eget vitlöksbröd med maaaasssa vitlök så att alla baciller försvinner lagom tills tentan :D puss på den.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback