Pluggish

hela dagen har bestått av plugg och det känns faktiskt ganska så bra att ha fått någonting gjort. Det närmar sig tentan nu och det känns verkligen som att man måste lägga gasen i botten och råååplugga för att ha en chans :) Men som sagt, det kan ju inte gå sämre än käpprättåthelevete.

Imorgon blir det oxå pluggdag med Emelie och chanaka, med start kl 12. Måste plugga, måste.

För övrigt så sitter jag och funderar på om jag någonsin kommer bli sjuk. brukar max vara förkyld typ i 2 dagar men det här någon annan form av mördarbacill som vill utrota mig typ. Får se om det gör över annars vet jag inte vad jag gör :)

Haft en bra kall måndag?:)


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Krya på dig, ät mycket vitlök och C-vitaminer:)

så kan du nog vinna över bacillen. Kramar


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback