prisa gud för lön och studiebidrag!

Idag har jag fått pengar igen vilket känns skönt! Igår hade jag så lite om 17 kronor på mitt konto haha! skamligt, men blir så när det är saker man måste köpa och när halva familjen fyller år samtidigt :)

Idag hade vi halvdag i skolan, sen efter gick jag på stan, mötte upp min bror och sen gick vi mer på stan och sen åkte vi hem till mig och jag skulle färga håret, men det blev misslyckat tycker jag. Det skiftade i grått och micke retade mig och sa att nu är det bara käppen som fattas! haha kul. Så cyklade till ica och köpte en annan färg så nu har jag förhoppningsvis fått tillbaka färgen som jag ville ha minus de gula skiftningarna :)!
Försöker plugga lite, ta tag i saker men det går sådär. Antar att helgen kommer bli en pluggig sådan. Ikväll blir det grey´s och of the Map kväll med popcorn med Emelie. Imorgon ska vi fixa pass :D!



Saknar min familj lite extra mycket idag faktiskt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback