to much

Sitter i tentaträskets träsk och försöker komma på ett system för att kunna lära mig någonting samtidigt som jag ska försöka skriva ner och om allting som jag redan har. Eftersom jag lär mig bäst genom att skriva så vill jag gärna göra det på mitt eget sätt så att jag själv förstår. Fått en hel del grejer till tentan av min syster som uppskattas innerligt! <3

Idag har varit en lång och otroligt informationsrik dag med mycket nötande och trötta hjärnceller. Tror inte jag har så pass många kvar just nu om jag ska vara ärlig. Riktigt trött är jag oxå så det blir nog en tidigt kväll efter DH.

Ibland när jag blir trött och utmattad i allmänhet så är det lätt att man blir irreterad och sur över saker som egentligen inte existerar, saker som är så otroligt onödiga. Men ändå så finns dem och trots allt så reagerar man för det är just sånna onödiga saker som man inte behöver. Jag har väldigt svårt att bli sur på riktigt och när jag är sur över en skit sak så brukar jag börja skratta för mig själv när jag inser hur dumt det är, men folk kan ju tolka sånna saker på olika sätt. Jag hatar själv personer som blir sura över ingenting och som drar upp gammalt gnabb så fort de får tillfälle eller folk som fäller onödiga kommentarer. Därför försöker jag att inte bli en sådan människa. Men idag känner jag mig lite som en bergochdalbana, off. Vill bara vara för mig själv och slippa kraven på att man jämt ska vara så glad och trevlig, sprallig och crazy. t.o.m jag blir trött, ledsen, utmattad och allmänt pisst.

Nu ska jag försöka få ordning på tentaplugget och alla grejer vi ska kunna. Imorgon är det en ny dag med ny kunskap som ska matas in som en byrå med redan fullproppat med kläder. Kanske rinner bägaren över? Återstår att se. Trevlig kväll.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback