tröttis

Har ni hört det här talesättet "det finnas människor som kommer och går och så finns det dem som består". Så känner jag just nu, ibland blir man less på människor som bara kommer och går, är man någon slags hållsplats som förväntas finnas där när de vill stanna och hitta förbi? Nej skulle inte tro det :)! Äkta vänner är dem som man alltid har vid sin sida och som inte byter ut dem mot andra. Ibland blir man less och gör något åt det och ibland blir man less och skiter it. Orkar inte bry mig bara, tar för mkt tid. Är redan jobbigt som det är just nu.

Iallafall vad har jag gjort idag då?
Jo jag har vart i stan, fixat pass, gjort några ärenden i stan, åkt till tuna park kollat i affärer och handlat på Coop där vi bla. såg Lillbabs steka korv ahha, så random, vad gör hon där liksom :P? Sen hem och vet ni vad jag gjort idag?, köpte kattkoppel så Min stora hankatt fick sig en promenad i gräset och först tyckte han det var lite läskigt med kopplet men tills slut fick jag ut honom och sen ville han inte in igen :P Blir nog en tur imorgon igen om vädret tillåter. Sen käkade lite middag och nu sitter jag i soffan och försöker plugga. Men är så jävla död. Helt slut. Blir nog en tidig kväll och en lååång sovmorgon imorgon. Funderar på en powernap eller ska jag lägga mig för kvällen? hmm..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback