Vilket underbart väder!

Gud så trött jag är! Vet inte man har varit ostabil hela veckan främst när det kommer till sömnen, något fel på mig eller så är jag han gubben som har förutspått att det ska bli jordens undergång imorgon pga en enorm jordbävning. Vi får väl se hur det slutar. Vaknar jag på söndag så kan ju den där gubben ta sig i brasan:)! Orkar inte ens lägga ner tid på sånt som inte är värt att lägga ner tid på som tex det där. Vill folk tro att jorden går under så gör det! lev som att det vore din sista dag :D

Har tränat idag och besöket hos läkaren gick bra. Sen gick jag och emelie ut och gick en sväng, köpte en glass och satte oss på gräset och kollade på människor och människor i bilar. Aaha finns så sjukt många olika människor. Pluggade förut och håller på nu med. Snart får det va nog för vi ska leka med våran vän ikväll. Tror han sover nu, ingen aning.


btw, känns som att alla människor grillar. Känner doften in genom balkongen och det får mig att känna att jag vill oxå va en sån som grillar. Därför ska jag köpa grill nästa vecka! woho.






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback