One missing piece

Har aldrig känt mig såhär tom någonsin. Att tillbringa tre nästan hela veckor med min man utan att tröttna en enda sekund har fått mig lite mer levande än jag var innan, men nu är han borta igen och jag dras ner till verkligheten. Till skolan och allt annat jobbigt som surrar och finns i vardagen. Trodde inte att jag någonsin skulle hitta min andra hälft men nu är han här och jag känner mig gladast i världen när jag är med honom. Dock så tiden fortare än någonsin när vi är tsm och nu måste jag vänta ytterligare 4 veckor innan vi ses igen, men det går nog förhoppningsvis fort och jag ska försöka att tänka positivt. Dock är avsked det jobbigaste jag vet och det var inte det roligast idag när han åkte hem igen...
Vill egentligen gå och lägga mig och sova men att sova själv efter att ha sovit tsm med babe i 20 dagar låter inte lockande... Kommer nog bli en lång natt...

Undrar om man en dag kan få allt som man någonsin önskat sig...



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback