Tiden rullar iväg...

Nu har jag redan varit här i en vecka, shit vad tiden rusar iväg... Trivs nästan för bra här samtidigt som man vill vara kvar här och bara njuta av hur underbart livet faktiskt kan vara sa är det ända skönt att snart vara hemma... Idag är babe pa jobbet sa jag passar pa att plugga och göra lite housekeeping medans jag har lgh för mig själv. Städa och tvätta. Det är det minsta jag kan göra när jag far bo här helt gratis, behöver nästan inte betala nagonting... Dock sa är pengarna ända redan slut. Kanske för att det är GALET dyrt här om man jämför med sverige och alla andra ställen jag varit pa.. Dock sa har jag inte varit sa mkt runt i världen men ända :P
Han slutar kl sju ikväll sa ja det bli en lang dag för mig, far se om jag lagar ngn mat tills han kommer hem och sen kanske vi beger oss ut pa stan lite och njuter av sista helgen här tsm. Imorgon blir det tyskland all in tydligen och vi ska aka tag till en krog nagonstans.. har inte sa himla stor koll faktiskt :P Kan va skönt det med ibland, att bara glida.
Det var allt för mig, pa tisdag är jag hemma i eskilstuna igen, eftersom vi landar sa sent pa mandagen sa far vi sova en natt pa hotell i sthlm och sen ska vi ga lite pa stan sa jag kan visa han Hur sthlm ser ut :)
BTW schweiz är verkligen som alla säger, galet vackert och Basel är en otroligt mysig stad... :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback