Tack äntligen!

Nu kan jag äntligen andas ut, för ett litet tag. En godkänd tenta så jag har fått mina högskolepoäng och behöver inte oroa mig över CSN nu iallafall, bara att bita ihop och ta tag i alla andra kommande tentor. Riktigt tufft i skolan nu, galet! Men försöker bita ihop. Om exakt två veckor åker jag till schweiz och till min prins så jag räknar ner dagarna! Känns lite lättare att andas när en sten släppts från mina axlar :)

Imorgon är det seminarium i skolan och sen efter ska jag direkt till jobbet så det lär bli en intensiv och stressig dag! Men det säger klirr i kassan i slutet på nästa månad så efter allt slit är det värt det! :)

Annars så händer det inte mkt, som sagt skolan tar upp mycket av min energi, vakenhet, frihet och ork så därför blir bloggen och annat lidande. Saknar familjen väldigt mycket oxå men kommer inte hinna åka hem innan jag är tillbaka från schewiz... Längtar efter en fredags familjemiddag med god mat och hela familjen samlad runt bordet, chips framför Idol och skoj och bus.

Som sagt alltid något som blir lidande av något och just nu är det familjen på grund av allt i skolan...trist verkligen men livet är hårt...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback