Första september!

Om 29 dagar fyller jag 20 jävla år! Helt sjukt. Tiden går fort och känns som allt snurrar runt just nu, så mkt som händer att man inte riktigt kan sortera vad man borde och inte borde lägga ner tid på. Men jag är väldigt glad, lycklig för första gången på väldigt länge! Skolan har börjat, mindre kul men skönt att få lite rutin i vardagen antar jag.

Ibland träffar man människor som vänder utochin på hela dig, som får dig att känna dig lätt som en fjäder och då är livet bra, känns som att ingenting kan stoppa en. Hoppas att den känslan varar. Men just för tillfället är allt bara helt underbart!

Polen från ett av fönstrena:) kvällshäng innan maten!

sa att jag skulle ladda upp bilder från Ayia napa så här kommer de få som jag faktiskt tog, dock så har jag SÄMSTA kameran så därför är kvaliten inte så bra...

utsikten utanför vårat rum, man kunde se havet därifrån :)

ett annat hotell brevid vårat, Så kan säga till alla som åker för att se kultur och sevärdigheter, åk INTE till Ayia napa, bara fest och massa hotell. haha så därför var det en bra plats för mig och Emelie :P

random bild

Nissi beach! :) superfint där, klarblå vatten och grymt mkt folk

random

våra bartender homies :P

sex-on-the-beach 24/7

poolen på kvällen och de hade alltid någon form av underhållning, ganska så trevligt faktiskt. Bäst var ju första helgen, helt galet!:D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback