Önskar att jag hade svaren

Många människor har en plan över hur de vill att sitt liv ska se ut, hur och vad de ska göra för att nå till den punkten att man känner sig tillfreds i den vardag man lever i. Men jag känner mig så otroligt tom. Känns som att jag stirrar in i en tunnel och inte hittar ut. Vart tentaplugg hela veckan, man har försökt att fokucera och koppla bort allt annat för att försöka förstå vad det är man egentligen lär sig samtidigt som tusen andra saker flyger i luften, som man ska försöka plocka ner och deala, försöka ta en sak i taget och inte oroa sig för framtiden men jag vettefan. Känner mig vilsen.

Fyller 20 om en och en halv dag och känner mig på ett sätt väldigt mkt klokare sen ett år tillbaka men ändå samtidgt inte alls. Saker går upp och ner i livet och jag ska försöka sluta att överanalysera allt och ta en dag i sänder. Hoppas att pusselbitarna faller på plats :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback