uppdatering!

Fått höra från flera håll att bloggen varit tom och det håller jag verkligen med om, men ibland känns inte bloggen som prio 1 i mina ögon. Har gått och blivit med pojkvän, har tillbringar den senaste veckan med honom och jag har verkligen njutit av varenda minut! Han åkte imorse och det var så jäkla jobbigt. Ses om 6 veckor igen och då åker jag till honom...Många tycker säkert att långdistans inte håller i längden men vi båda kom fram till att det kanske är till det bättre. Man får tid till att ha sitt eget liv vid sidan av och man uppskattar varandra mer när man inte ses varje dag. Såklart vill jag inte ha det såhär hela livet men om saker håller i sig så får man se vad som händer efter studierna :)

Vi har varit på parken zoo, tuna park, bio, bowlat och massa annat kul. Han älskade verkligen sverige pga av all natur och alla träd :p Vi svenskar kanske inte uppskattar det lika mkt som ser det hela tiden vart vi än går. Iallafall jag :P

Denna vecka är det tenta plugg som gäller så det blir ingen "rolig" helg för min del iallafall... Nästa fredag blir jag 20 och jag undrar om jag verkligen blivit ett år klokare...?

Ska försöka uppdatera bättre. lovar:)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback