Vuxenhelg.

Det här är vad jag kallar en riktigt grown up helg, vuxenhelg. Igår bestod fredagen av intensiv plugg i timmar, springa upp och ner i tvättstugan och sen gå lägga sig tidigt för att jag skulle upp och jobba imorse kl 6. Snacka om att ångesten kom krypande när jag kände hur varmt och skönt det var i sängen och hur kallt det var uppe. Men upp och iväg kom jag och dagen gick relativt snabbt ändå, hade inte alltför mkt att göra. När jag kom hem så slocknade jag som törn rosa och sov i två timmar. Var motigt att gå upp igen ur soffan men kände att plugget inte kunde bli lidande pga min sömnbrist... Imorgon blir det samma visa fast då jobbar jag en halvtimma längre. Känns ändå bra att gå till jobbet när man vet att pengarna kommer komma till väl användning!

Bokade resa till Min man igår så den 3-14 nov befinner jag mig i schweiz! :D sen fick han ett ryck och hittade en billig biljett så han åker med mig tillbaka hem den 14:e :) längtar, försöker räkna ner dagarna!

Imorgon blir det jobb igen som sagt så det blir en tidig kväll igen, först plugg och tv mys!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback