Alltid är det nått.

Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli tids nog för att möta lillebror. tapetserarn var ju här i morse och blev klar på typ 2 timmar och när han går så ser jag ngt som jag INTE gillar, nämligen luftbubblor över typ alla väggar.....!?!?!?:/ Ringde robban och frågade om det bör va så och han sa att de förmodligen försvinner ioch med att tapetlimmet torkar och jag hoppas fan det annars blir jag inte så glad. Man väntar och väntar och sen ser det ändå ut som skit? Inte okey. Själva tapterna och färgen som jag hade valt blev skitfint, bara synd att bubblorna skulle förstöra det...

Jaja nog inte det. Ska möta sebbe lite innan tre så sitter i skolan ochf fördriver tiden sålängt. Var även nere i In och Finn butiken och handlade lite fint som jag ska ha i sovrummet. Ska även handla ett fint bord där som jag tänkte ha som nattduksbord :)!

Ska be sebbe och micke att hjälpa mig flytta sängen in till sovrummet, hur det nu går... hahah blir spännande ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback