Ang grekiska igår!

Glömde ju skriva hur det var igår!!:) börjar med att beskriva det såhär oooommmmaaaagaaaadddd /(/€:&3827(-?:@?936 pjuh! Så jävla gott var det! Började med en förrätt som bestod av vitlöksbräd och tzatsiki (vad annars haha) sen till varmrätt tog jag grillad kycklingfile med en dögod sås och pommes och sallad... Jag och claudio har ätit ganska mkt ute på olika sorters restauranger (kanske mest thai då men iallafall haha) det här är svårslaget. Allt var perfekt och kycklingen smälte i munnen och tzatsikin ska vi inte ens prata om! Dock har jag inga bilder men det behövs inte för ni fattar hur gott med va va?!?:) snart kommer babe hem från skolan och då ska jag klippa hans hår?!:/ hoppas det går bra men är lite rädd haha.., sen beger vi oss av för hemgjord riktig thaimat hos hans bror hand fru och deras 4 åriga dotter:)!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback