HUR SVÅRT KAN DE VA VAFAN!

Jag har ju skrivit nu flera gånger att de ska komma och tapetsera mitt sovrum, och riktigt kom han idag men kändes som han gick lika snabbt. Det han gjorde på en hela dagen var att spackla lite och slipa ner skiten. Känns som att jag hade kunnat gjort samma jobb på loppet av två timmar och han sa att han ska vara klar imorgon?!?! Hoppas fan på det annars blir jag sur, på riktigt. Varför kan man inte hålla det man säger och ta tag i saker? ska man behöva vänta i flera veckor för att få ett litet sketet sovrum tapetserat?!?!

När någon säger ngt till mig så vill jag att det hålls och att det görs korrekt annars kan jag lika gärna göra skiten själv!

Iallafall nog om detta, kom  hem från fotbollsträningen för en stund sen ( har börjat träna igen, ibland när jag har tid och lust. Ganske kul faktiskt och jag har saknat det!) Imorgon kommer tapetseraren igen och jag hoppas han inte väcker mig för jag tänker ta sovmorgon så det så! Sen kommer mina bröder på em och på lördag kommer päronen hit, ska hinna med massa plugg och andra diverse saker samtidigt... Kommer bli en stressig helg. Juste plus det ska jag jobba lördag söndag oxå :/ gaaah hur ska jag hinna leva och andas?

Ska snart sova, för jag är galet trött. Hejpa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback