Livet i bilder.

Något som jag tycker är kul och som jag gjort ganska mkt av nu för tiden är att framkalla bilder. jag har nästan inga bilder på mig som liten, vad jag gjorde och hur jag såg ut och det är väl aldrig för sent att börja samla på sig? Jag framkallade lite bilder som kom idag och jag tänkte köpa ett fotoalbum imorgon, kanske två (ska man ha flera samma eller olika, vad är snyggast?) Sen tänkte jag klippa och pussla lite och skriva lite saker på bilderna etc. Jag vill ha något att visa mina barn och barnbarn, att så här såg jag ut när jag var 20 och det här gjorde jag. Bilder är kul och utan bilder skulle det nog vara svårt att komma ihåg allt man gjort genom livets gång...:)


BTW, hur glad är man inte dagen innan löning?! Eller CSN rättare sagt, lönen kommer inte först på fredag. Men imorgon ska jag handla behövligheter såsom en rullvagn till badrummet som jag kan lägga ner allt jävla skit it :P Sen även hylla att ha schampoo i etc. Sen ska jag handla två fotoalbum som jag sa, sen ska jag hämta ut ett pas jeans som jag la undan idag, hmm sen ska jag handla andra behövligheter såsom mascare och hårfärg och äntligen MAT! Har levt som en kyrkråtta hela förra veckna och jag längtar tills imorgon då jag kan gå till ica och köpa annat än äckligt och billigt :D

Har även grupparbete hela dagen imorgon så får se hur sent man kommer hem. På torsdag ska de ÄNTLIGEN komma och tepetsera mitt sovrum, vet inte hur långsamma de/han är för de skulle tydligen ta två dar... Men sen kan jag äntligen få ett eget sovrum som jag ska göra så fint så småningom!:)

Nej nu ska jag fortsätta att gräva ner mig i plugget och sen kolla lite på HD och BB :)!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback