Många bollar i luften!

Just nu känns allt i mitt liv uppochnerochbakochfram. Men för en gångs skull så trivs jag när det är så. Hatar när man inte har något att göra om dagarna eller när man går och väntar på bättre tider. Just nu är det väldans mycket plugg att jag inte vet vart eller hur jag ska börja. Litteratur som ska läsas till olika seminarium, en tenta den 4 maj. och Massor av jobb. Men jag är väldigt glad för det. Jobb = pengar, pengar = spara till resor! :)

Sov väldigt konstigt inatt, var så otroligt trött i går kväll men somnade inte först sent, runt 12. Sen vaknade jag halv 8 fortfarande lika trött men kunde jag somna om? Nepp! Ska snart gå in till skolan med emelie för vi har sem 2 av fyra idag som handlar om etik och moral och vad man bör och inte bör göra i olika vårdsituationer etc. Tycker inte om sem när man inte vet vad som väntar eller vad som förväntas av en, men men får väl se hur det går :) Kanske går ut och springer sen för ikväll är det Grey´s :)!

Ha det gött puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback