Många inlägg på samma gång

Ikväll fick jag ett bloggryck, känner att det får kompensera för mitt annars så dåliga bloggande i veckorna...

En sak som jag fick klart för mig idag är hur livet kan vändas snabbt upp och ner som en femöring. Tydligen så har Claudios föräldrar haft inbrott i deras hus natten till fredagen och blev av med ägodelar/smycket etc för runt 150.000 kronor!!??! Vad i helvete är det för människor osm gör något sånt? hur kan man sova på natten med gott samvete?

En annan sak som jag är lite arg över är hur man som människa (nämner inga namn) kan dyka upp efter så lång tid och tro att inget är oförändrat. Tro att människorna man sårat och lämnat bakom sig ska stå med öppna armar när man kommer tillbaka!? Jag är så arg och ledsen över att saker är som det är och att de blivit som de blivit. "Som man bahandlar andra blir man behandlad själv" och nu är det dags att smaka på sin egen medicin. Jag har alltid vart den lilla rara söta som förlåter och accepterar men inte längre. Du kan inte tro att du kan komma och förändra mitt/våra liv och tro att allt är som vanligt! Det kommer ta flera år att bygga upp det som du förstört och med tanke på att du inte är här speciellt länge åt gången för att försöka bygga upp ngt så kan du inte räkna med att vi ska bygga något åt dig. Det är heller aldrig försent att bygga en relation men man kan aldrig bygga ngt om man aldrig startar!

Nu ska jag ta ngt att äta och sen se BB! hej och hå. (haft en riktigt jävla skitdag!!!)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback