När ska man få sovmorgon?!

Kan inte ens räkna hur många dagar sen det var sen jag hade sovmorgon längre än till kl 8... Alltid är det något. Jobb skolan eller i det här fallet målarn. Han är här nu och håller på medans jag ligger i sängen och inte vill gå upp. Han väckte mig kl 7, plingade på dörren men går ändå in med nyckel:/ då hade han lika gärna kunnat låta bli att plinga kan man ju tycka... Jaja whatever

Ska väl snart gå upp, käka frukost och städa av lite. Solen skiner just nu!! Men det skulle bli 80% risk för regn till em så det var ju synd. Ska möta sebbe vid tåget kl kvart i tre och innan dess ska jag plugga lite, gå in till stan och kolla i min nya älsklingsbutik!:)

Ha en bra dag i solen! Pöss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback