Söndag och 1 april!

Idag är det Robert Ahlströms dag, dagen da alla retstickor i världen enas och lurar folk. Fick ett sms av robban imorse da han skriver att min pappa har skaffat hund, vilket jag saklart gick pa tills jag sag pa FB att daisy skrivit att robban gar runt hemma och kläcker ur sig otroligt daliga skämt haha ;) sa jag ska halla mig pa vakt haha ;) ska försöka lura claudio lite sen men vet inte om jag lyckas, har inte det bästa pokerfaces direkt hehe...
iallafall, igar var vi först hela dagen i UNI typ, sen sa akte vi hem fixade oss för att aka iväg och kolla pa hans pappas konsert som han spelar strumpet i. Polismusikalisterna typ klassisk musik!
Idag är det slappdag, ska ga ut och ga snart, sen tänkte vi gör Varan egen pizza :) imorgon börjar veckan igen sa ska försöka njuta av helgen, även om jag har "semester" här sa maste jag ända fa saker gjorda sa imorgon blir det plugg och ska försöka springa lite oxa vilket jag inte gjort hittils da jag inte vet vart jag ska springa, bara asfalt och bilar överallt haha!
Ha det bra puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback