Yey!

Kom nyss hem från jobbet 12-21, gick upp kl tio över 7 imorse för att skriva tentan som jag känner mig nöjd med. Jag tror jag får G faktiskt. Vi jämförde flera tjejer i klassen och alla hade fått samma svar så antingen hade alla rätt eller fel :P

Är sjukt trött då det vart ganska så slitsamt på jobbet idag faktiskt mkt spring hit och dit och saker att göra. Men nu är jag iallafall hemma, ska ta och sova snart och imorgon ska jag ställa klockan på 09.00 motionera lite och sen gå en sväng till pappa innan jag jobbar 15-21.30, Är glad så länge jag får jobba så jag ska inte klaga över att jag är trött. hellre rik och trött än fattig och uttråkad eller vad säger ni?;) Eller rik kanske är att ta i, pengar så att man går runt i vardagen + - 0 haha

Sitter och kollar på den nya serien som börjat kl tv4, "New girl" diggar den som fan faktiskt! :)

Ha en trevlig helg alla! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback