1 jäkla augusti!

Hallå hallå hallå, VART tog sommaren vägen? Sitter i soffan och har ringt runt lite ärenden och funderar på vad jag ska göra på min lediga dag. vaknade 7.30 av att något pundhuve borrar i väggen så att hela huset vaknar?! Hallå vem gör så? Höll på till och från i flera timmar och hade velat strypa människan som låg bakom detta, vart tog respekten i detta samhälle vägen?
 
För att få en bra dag så brukar man väl säga att man ska få en bra START på dagen och det har jag verkligen inte fått, vilket resulterar i att min dag kommer nog bli lika fucked up som den känns som just nu! Usch!. Orkar inte göra någonting men samtidigt så vill jag göra massa saker. Ska springa med sara, monika och anneli sen vid 6 iallafall, någon "kul" att se fram emot iallafall.
 
Åker till spanien om 12 dagar nu! yey

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback