farväl far

Idag är dagen med stor sorg, dagen då våran älskade far begravdes och vi tog farväl för sista gången. Det var riktigt tungt och jag hann inte komma längre än ut ur bilen innan tårarna kom, känslan av att verkligheten kommer lite för tätt inpå livet gör att jag bröt ihop. Livet känns ibland så jävla orättvist och fel, varför just vår far? Vad hade han gjort för ont?
 
Efter begravningen åkte vi hem till mig och fikade och pratade om det som vart, sitter i soffan nu och fruktar inför jobbet imorgon. Vill inte men framförallt så är jag för psykiskt trött i huvudet för att orka vara social mot någon.
På måndag ska jag ÄNTLIGEN TILL SPANIEN kryper i mig av längtan!
 
Nu ska jag försöka sova, efter CSI Miami puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback