GUD

Dagens ord för hur dagen har varit blir G U D! Har hållt på i pappas lägenhet sen halv 9 imorse och blev klar för typ 2 timmar sen men sen var jag tvungen att plocka upp osv alla de saker som jag fick med mig från pappa så jag blev nyss klar. Typ 12 timmar slit och spring. Trött? Svar ja. Det var både känslosamt och väldigt skönt att rensa ut pappas lägenhet, känns som ett riktigt avslut men samtidigt en nystart. Träffade även prästen idag och vi pratade om vilka låtar vi ska ha, vad han ska säga och hur begravningen ska gå till osv. Kommer nog bli väldig bra och vackert men det kommer även att bli väldigt JOBBIGT. Började även tåras när vi pratade om allt och begravningen har inte vart än. Får skippa sminket på torsdag och fylla väskan med näsdukar typ... USCH!
 
Iallafall, på tal om lägenheten. Börjar faktiskt trivas riktigt bra i min lägenhet nu och den börjar äntligen kännas ombodad och hemtrevlig! Fick hem en suuuperfin byrå+ soffbord från pappa och andra saker, men detta är så fint! Mörkt trä. Visar bild så småningom. Nu är iallafall lägenheten tömt och imorgon börjar städningen! ser verkligen fram emot... Ska bli så otrooooligt skönt när allt detta är över, när lägenheten är såld, alla papprena påskrivna och man äntligen kan starta om på ny kula och blicka framåt. Har varit en känslomässig bergochdalbana nu i över 3 veckor...
 
Imorgon är det tre veckor sen pappa gick bort och det är fortfarande jobbigt och känns så troligt fel...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback