Hej söndag.

Idag är det söndag och jag har just genomhärdat min sista jobbhelg för den här sommaren. SKÖNT! Nu är det bara onsdag och fredag kvar nästa vecka, sen är jag fri och spanien väntar... Har haft städning av lägenheten, imorgon ska papaps lgh börja tömmas och sen blir det städning hela veckan där varvat men jobb, mindre kul men skiten måste ju göras av nån.
 
Sitter och kolla på tennisen på 1:an (fruktansvärt tråkigt). Önskar att det hade kunnat va lite mer roligare grenar på tv:n när jag slår på men antar att jag missat allt roligt. (hästhoppningen hehe).
 
Idag ska jag ut och springa med Sara och co, Får se om vi tar oss igenom hela rundan, hoppas det för jag känner mig ganska slö i kroppen pga allt stress och slit på jobbet. behöver vila och ledighet! Hoppas ni iallafall haft en bra helg.
 
lilla saknade rulle

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback