DÖÖÖR

Asså snacka om att jag inte har något liv just nu, haha Pluggar när jag går upp, tränar, pluggar när jag kommer hem eller om det inte är skola. Pluggar in på småtimmarna och börjar om igen direkt när jag vaknar. JAG BEHÖVER EN BRAKE. Men får man det? nej skulle inte tro det. Frågan är om man blir någe klokare av detta. Ska fan fixa tentan efter allt detta slit, ska variera jobb och plugg hela helgen och heeeela nästa vecka sen åker jag hem till familjen och kanske blir lite bortskämt innan skiten kör igång igen. Längtar tills jag åkter till babe och iväg från sverige. Även om det är kallt och eländigt även där så får jag iallafall en liten kort breake bort från skolan och verkligheten! woho, snart bara två veckor kvar + några dar:p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback