Ricinolja för håret!

Jag har hakat på trenden ang. att ha ricinolja i håret. Ett gammalt knep är ju att ha olivolja i håret för att få det mer glansigt, och stärka det men ricinoljan ska faktiskt få håret att växa fortare!! upp mot 5-6 cm i månaden till skillnad från 1-2 cm som det gör i normala fall... Dock vet jag inte hur denna metod kommer att funka på mig och alla säger olika om sina resultat men jag får hoppas på det bästa och får väl se om det växer mer av detta. Det brukar ta upp emot 2 veckor innan man ser någon effekt och man ska köra detta 2-3 ggr i veckan och oljan ska sitta i mellan 30 min - 1.5 timme beroende på vad man själv känner. Skriver mer om detta om det funkar :) sitter med oljan i nu, andra gången!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback