Världens bästa!!

I fredags väntade jag på ett paket som claudio hade beställt till sverige för att det skulle vara billigare att ta det hit än till honom?!? Först skulle det komma vid tio, sen vid ett men pga förseningar så kom det vid 2 och paketet var inga kläder som han hade ljugit om i flera veckor utan paketet innehöll honom! Hn skrev ett sms precis innan och frågade vad jag skulle göra om han stod utanför min dörr och fem min senare plingar han på min dör... Jag blev totalt chockad och visste inte vad jag skulle säga utan börja såklart gråta av att jag blev så glad och sen frågad jag: vad gör du här?! Haha istl för att säga ngt vettigt. Som sagt var jag i chockstånd. Det blev en kortvisit då han redan åkt men att han planerade allt detta så jävla bra utan att jag fatta ett ända dugg gör honom till världens bästa! Vilken kille skulle åka flera hundra mil för att överrska sin tjej?!? Min kille är bäst ingen protest!!:)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback