Akuten är sämst

Vilken skitdag det har varit idag, mestadels för att jag vaknade lite på fel sida idag, pga av att jag var och fortfarande är grymt trött. Var med Emelie på akuten i natt, hon hade fått ondare i sina njurar efter det första läkarbesöket så hon ville åka in och eftersom jag är så snäll;) haha så följde jag givetsvis med. Satt där från kl 22.00 till kl 02.00 Och kom hem straxt därefter. Det var faktiskt lite folk för att vara aukten och folk fick vänta i 1000 år. Det var en tjej som mådde skitdåligt, hade jätte ont och svimmade om vartannat men de sa bara: vi kommer snart, vi försöker prioritera. Visst om de har mkt att göra men hallå, vart är medkänslan till andra människor? det är väl A och O när man läser till sjuksköterska?!?! hatar att gå till Akuten och hamnar jag där ngn gång under praktik/jobb då ska jag fan vara så mkt bättre :D!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback