Där var det studiebidraget

Älskar att pengarna man får varje månad inte stannar längre än några dagar, i det här fallet en dag. Och det är inte för att jag gör massa kul för pengarna, HELT tvärtom. Räkningar... Har 3000 att leva på tills slutet av feb och det är inte ens slutet av jan än... Det är dyrt att va student just nu, iallafall eftersom man har en pojkvän som bor 140 min bort typ :( Men men det är värt att leva som en kyrkråtta när man väl ses! :) Hoppas och vill jobba som ett as nu men det verkar inte bli som jag tänkt mig :( Hade en mördarföreläsning i skolan idag heeela dagen så är lagom slut. Ska ändå sätta mig och skriva rent allt jag skrev idag. Lär blir godnatt efter 12 för mig... Jaja, kämpa på kämpa på:)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback