Helt okey dag

Även om den här veckan varit jävligt seg och tråkigt så har denna dag iallafall varit uppbokad. Eller jag var på en anställningsintervju idag som personlig assistent och får se hur det går... hon skulle höra av sig iallafall innan veckan var slut så får hålla mina tummar och tår. Sen var jag och tränade, sen köpte jag med mig Spicy hot hem och nu sitter jag och slöar framför tv:n samtidigt som jag försöker få lite plugg gjort. Man kan ju alltid hoppas att tentorna är liknande så att man inte får någon mördartenta som man inte har någon koll på alls.... Skulle inte förvåna mig.

Imorgon kommer ev spekulanter och kollar på missarna, får se hur det går. De verkade intresserade iallafall och de hade tänkt igenom sitt beslut noga sa de, tillskillnad från den förra tjejen som ville ha dem, hon drog sig ur i sista sekund... Om allt funkar bra här och det känns rätt så kommer de komma till en tjej med sambo som bor i en stor lgh här i eskilstuna. de kommer att få bo tsm och vara innekatter. Hoppas på ett lyckligt slut. Håller tummarna även där!

Nu ska jag fortsätta med mitt, ha det gött :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Håller tummarna för dig både för jobbet och nytt hem lill kissarna.Kram <3

2012-01-17 @ 20:38:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback