Ja man kan ju inte få allt...

Sitter här och har lite små ångest över hur dåligt tentan idag gick och då menar jag DÅLIGT!. Inte alls som de andra tentorna och det gör det verkligen så mycket svårare nu. De två första grupperna hade tur, grattis till er. Det blir nog helt klart U och jag får göra omtenta om en månad! WOhi.

Annars sitter jag med huvudverk, fötterna på bordet datan i knät och arslet i soffan, inte ens tv:n är på. Laddar ner en film som är superseg så funderar nästan om om man ska sova istället. Har 100 saker som far runt i huvudet på mig och jag vet inte riktigt hur jag ska sortera alla skit. Imorgon far jag till Cindy och blir kvar till söndagen.

Jag längtar efter sommaren, Och att få jobba där jag önskade mig som bäst. På praktiken där jag stortrivdes! Som sagt, ingen kan få allt men alla kan få något. Jag fick sommarjobb men ingen godkänd tenta. Undrar vad som är bäst??

Ska nog sova på den saken. Hejsvejs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback