tillbaka för stunden.

OJOJOJ, det var inte igår jag skrev här, har typ glömt bort att jag ens har en blogg, vet inte varför jag har den egentligen... Har hänt mycket på sista tiden och vet inte riktigt vart jag ska börja.

Babe har varit här från den 27 dec tills idag, han åkte idag och det känns skit, Att vänja sig vid att vara "sambo" på deltid gör det värre att skiljas för varje gång som går och eftersom jag är ganska så blödig av mig så fäller jag en tår varje gång... Men bokade resa till honom idag den 26 feb så jag har någonting att se fram emot iallafall :)

Praktiken slutar imorgon och sen börjar skolan som vanligt igen, plugg, plugg och inget liv, ingen fritid och ingen ork eller motivation. Antar att studentlivet ser ut så... i och med att orken tyner bort så börjar man fundera om man valt rätt bana, antar att det går i perioder men just nu känns allt pest och pina om jag får lov att klaga lite..

ännu ett jobbigt beslut och det är att jag har bestämt mig för att sälja mina katter. Något som jag tänkt på till och från i ett tag nu och har nu kommit fram till vad jag tror är/kommer att bli bäst för dem.
Har inte längre den tiden som jag trodde att jag skulle ha när jag skaffade dem, vill inte vara låst hela tiden och de förtjänar någon som har all tid och kärlek som jag inte kan ge dem till 100% Det är jävligt jobbigt på många plan och jag har länge funderat på om jag verkligen ska, och svaret är ja, Annonsen ligger nu ute på blocket och om ni vill hjälpa mig sprida detta vore det guld. Vill att de kommer till bästa tänkbara hem någonsin och jag kommer vara nogrann!

http://www.blocket.se/sodermanland/Vill_du_ha_tva_nya_livskamrater__38126762.htm?ca=12&w=1

här är annonser och hör gärna med folk som ni känner vill skaffa katt, vore snällt om ni kunde "pass it forward"


Kommentarer
Postat av: Claudio

Hej hej, hur mar du?

2012-01-14 @ 05:38:10

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback