<3

Ibland går tiden läskigt fort, så fort att man inte hinner tänka efter vart nånstans man egentligen är påväg. Idag är det två veckor sen min älskade far gick bort, två hela veckor sen! Jag har fortfarande inte riktigt insett och förstått ännu, i mina ögon finns en del av honom fortfarande kvar, såklart alltid i mitt hjärta men känns som att han fortfarande är på denna jord. Ibland känner man sig tom och besviken över hur livet ibland fungerar, hur ett liv kan tas bort inom loppet av några minuter. Döden är något som alla någon gång kommer att gå igenom men att vara den som "är kvar" efter, är inte alltid så roligt.
 
Kom nyss hem från jobbet iallafall, var en tung dag både igår och en lång dag idag. Igår var det ett otroligt oväntat dödsfall på jobbet och jag fick för första gången klä en död människa. usch. Nej livet är inte alltid rättvist och man önskar att man hade en "universal kontroll" (som i filmen klick) där man kunde pausa, spola tillbaka eller stoppa om man ville göra om saker i sitt liv eller se saker igen.
 
Imorgon är jag ledig vilket är skönt, får hoppas på uppehåll idag, ska ut en sväng i skogen sen tänkte jag.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback