Älskade människa.

Vill ägna detta inlägg åt min underbart älskade och mest underbara underbara pojkvän., sa jag underbar? ;)
 
Vi har vart tillsammans ganska precis nu i 10 månader och 1 dag ;) och jag kan säga att jag är mer lycklig och kär än någonsin. Han har verkligen allt han. Min erfarenhet annars är att killar antingen är för snälla/mesiga men har inget go, vill bara ligga och glo film med päronen typ ELLER så är de idioter som bara bryr sig om sin egen spegelbild och hur många brudar man kan ligga med under en och samma helg. Dvs, utseende men ingen insida.
 
Ibland frågar jag mig själv, hur i helvete hittade jag honom, och vem sände denna ängel och samanförde oss? Han är snygg, otroligt charmig, rolig, världens mest omtänksamma och snällaste människa jag träffat, som till råga på allt har ett hjärta stort som månen. Han har och kommer alltid finnas för mig i vått och torrt, stöttar mig i alla mina nedgångar men står även vid min sida vid uppgångarna. Han sluter cirkeln till mitt liv och utan honom vore jag inte hel. "Bara " tio månader har gått men känns som att vi varit ihop föralltid och det känns så rätt. Han är min bästa vän och själsfrände. Älskar dig claudio Frick!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback