Fredag.

Idag är det fredag vilket betyder att idag är sista dagen på min "långledighet" (4 dagar) Imorgon börjas det igen, får se hur det går med tanke på allt som varit. Idag, snart kommer cindy hit och stannar över dagen, vi ska väl gå en promenad, titta lite film kanske och laga god mat osv. Det är nog fint väder tror jag, har inte varit ute än, men det ser inte ut att vara svarta moln på himlen iallafall! (Y). Idag är det 3 dar sen och 1 timme älskade far gick bort och jag är fortfarande som förstenad. Hur och När ska man förstå, inse och börja bearbeta? vet inte riktigt om jag redan bearbetat det mesta med tanke på att han var så himla sjuk tre veckor innan han gick bort, ställde på nått sätt in mig redan då på att detta skulle hända så småningom, men man är nog aldrig beredd eller kan förstå vad som hänt när det faktiskt händer. Att förlora en anhöring är nog det värsta som kan hända en människa och alla handskas med det annorlunda. Som sagt jag är förstenad typ och kan fortfarande inte förstå.
 
Nu är alla kattungar tingade förutom 2, Gloria min lilla prinsessa blev tingad igår och nu är det bara lilla sid och Manny Kvar. Får se när och vart de hamnar sen :)
 
Ha en bra dag allesammans, det ska jag iallafall försöka ha...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback