Godmorgon!

hej alla, idag fick jag en sovmorgon, riktigt skönt!. Dock så blev jag väckt av Claudio som ringde från ayia napa, full mitt i natten och sa att han saknade mig, ganska så sött ändå tycker jag, så det gjorde inget att han väckte mig, har ju som sagt sovmorgon idag! :) Ska börja jobba kl 14. och går hem 21.45 idag. galet sent och sen upp imorgon igen vid 6... Det värsta med att Claudio är i Ayia napa är att man typ måste kartlägga när man ska prata och hur länge, inte direkt så att man kan ringa eller skriva när man vill, risken blir ju att man ringer om varandra eller att man får svar på sms typ 4587 timmar senare än väntat... Men men. De har kul där borta antar jag så jag ska inte förvänta mig för mkt :) Snart är det min tur oxå att åka ner till värmen! längtar så otroligt mkt. Den 13-30 är vi i Alicante, spanien.
 
Nåväl, gick upp vid kvart i 10 ungefär, tog på mig träningskläderna och tog en springtur/rask promenad genom skogen. Det är verkligen så stor skillnad på att springa på morgonen innan man tankat motorn och på kvällen. På kvällen känner man sig som en durasellkanin lbland medans man känner sig som en snigel på morgonen. Nepp morgonmotionen får bestå av promenader hedanefter helt enkelt!
 
Skulle egentligen skypat med Linnea nu innan jag sticker iväg men antar att hon ligger och sover efter nattens jobbpass där borta i Basel, är bara lite avundsjuk sådär. Men förhoppningsvis får jag njuta lite extra nästa sommar av den där underbara staden.
 
Ha en bra dag så hörs vi!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback