Längtar efter frihet, ren luft.

Nu är det 2 veckor och några dar kvar (13 aug) tills jag åker till spanien och möter upp babe där. Längtar så mkt, både efter honom såklart men även efter att få komma bort, bara vara och inte tänka på mer än vad man ska äta till middag typ, eller vilket restaurang man ska besöka. Det har varit så mkt saker hela våren/sommaren, småsaker som byggt upp en stress hos mig inombords och jag känner verkligen att jag BEHÖVER KOMMA BORT!. Imorgon ska pappas begravning planeras, mindre kul, sen ska jag hänga med familjen till malmköping för att gå på malmamarken, mer kul, sen tar jag väl bussen hem på kvällen och sen har jag hela helgen där ingenting är inplanerat. Sånna småsaker som att inte ha några saker inplanerade, inge jobb eller något sånt gör oxå att man blir lite stressad och klättrar på väggarna. Förut så älskade jag att vara ifred, att inte behöva göra ett skit men just nu känner jag att jag behöver sällskap, saker att göra för att slippa tänka. Någon som känner igen sig?
 
ska snart cykla till jobbet, slutar 21.45 idag och imorgon som sagt blir det en långdag gällande pappa. Får se hur det slutar. Ha en bra dag allesammans och njut av vädret!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback