livet är inte alltid en solskenshistoria...

En del människor har det bra, för bra och en del människor har det helt enkelt mindre bra, ibland till och med skit dåligt. Att veta om att det finns människor runt om sig, vänner eller i familjen som har det skit gör att man ännu en gång känner sig hjälplös utan svar på vad man kan göra för att hjälpa. Livet är inte rättvist och kommer nog aldrig vara det. Jag längtar efter den tiden i mitt liv där jag kan sätta mig ner och slippa oroa mig för sånna här saker, saker som framtid, ekonomi och hur livet kommer se ut om 1 -5 år. Att leva i nuet och ta vara på det man har...
Livet blir nog lättare även för mig, tiden läker alla sår säger man ju, men verkligen alla?? Tveksamt.
 
Idag är jag ledig och det tackar jag gudarna för. Det behövs verkligen. är slut inombords. Sov till halv 11 idag då jag blev väckt vid halv 5 av Claudio som skulle ringa och berätta att han hade dansat skiten ur sig på en tecnoklubb i Aiya napa. Dock så var han nykter sa han, suprise! ;) Lyckades somna om och vaknade sen av att telefonen ringde.
 
Nu ska jag bege mig en sväng till Ica och sen Prata på Skype! Ha en bra dag hörrenini
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback