Vi ses i himmelen

En ängel har tagits ifrån oss på denna jord och flugit uppåt, till en fridfullare plats, där smärta och oro inte existerar och den ängeln är du pappa... Vet inte hur eller vad jag ska skriva för att beskriva saknaden och kärleken till dig. Jag önskar att jag kunde gjort mer, sagt mer, gjort saker annorlunda och jag önskar att du hade tagit bättre hand om dig så att du slapp utsättas för detta lidande och att vi kunde fått mer tid tillsammans. Jag önskar att du aldrig slapp genomgå det du genomgick och jag önskar att du fortfarande fanns hos oss. Du är och kommer alltid, föralltid att finnas i mitt hjärta och jag hoppas du väntar på mig när vi en dag ses i himmelen. Jag älskar dig pappa och jag är glad att du slipper lida! Du kan äntligen vila ut. <3 jag hoppas du läser detta...
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback