Älskade sommar.

När det är fint väder ute, man hör och ser barnen springa runt och leka, man känner atmosfären av glada människor och folk som njuter av ledigheten. Det bästa med sommaren förutom värmen (om vi får ngn) är för mig all god frukt som finns, och som brukar vara superbillig pga av masskonsumtionen. Jag hoppas att när jag blir gravid i framtiden, att jag får cravings efter melon, jordgubbar och annanas som är mina absoluta favoritfrukter och jag äter nog melon, vatten eller annat typ dagligen just för att det är så billigt just nu. På vintrarna får man köpa när man vill lyxa till det lite pga det är mycket dyrare då tyvärr..Så därför tänker jag njuta av sommaren till max med massor av goda frukter och sol och bad och brunbrända ben. Ngt jag saknar och som jag hoppas på när jag åker hem till familjen är självplock jordgubbar, hör ni det familjen om ni läser detta ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Det är klart vi ska åka och plocka jordgubbar i massor.(:


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback